مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 آذر 1400 ساعت 13:402021-11-26سياسي

تفکر بسیجی موجب امیدافزایی است/ روحیه محرومیت زدایی بسیج در جامعه


فرمانده سپاه قدس گیلان، با اشاره به روحیه محرومیت زدایی بسیج در جامعه، بیان کرد: توزیع روزانه بیش 400 بسته معیشتی در گیلان در محلات و مناطق آسیب پذیر بخشی از اقدامات بسیج در حوزه محرومیت زدایی بوده است.

- ایسنا/گیلان فرمانده سپاه قدس گیلان، با اشاره به روحیه محرومیت زدایی بسیج در جامعه، بیان کرد: توزیع روزانه بیش 400 بسته معیشتی در گیلان در محلات و مناطق آسیب پذیر بخشی از اقدامات بسیج در حوزه محرومیت زدایی بوده است.

سردار محمد عبدالله پور در دیدار جمعی از فرماندهان و معاونین سپاه قدس گیلان با نماینده ولی فقیه در گیلان با تقدیر از حمایت های همه جانبه آیت الله فلاحتی از سپاه و بسیج، اظهار کرد: روحیه بسیج و تفکر بسیجی در کشور و استان موجب امیدافزایی در جامعه شده است.

وی با اشاره به نگرش و نگاه بسیجی مردمان گیلان زمین افزود: مردم گیلان در آوردگاه های مختلف نشان دادند که یک بسیجی واقعی هستند.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به شیوع کرونا و عملکرد مثبت و اثرگذار سپاه و بسیج در مبارزه با کرونا بیان کرد: سپاه و بسیج در ایام کرونا در کنار جبهه سلامت بود و پا به پا برای سلامت مردم کوشید.

سردار عبدالله پور با بیان اینکه گیلان مقام نخست واکسیناسیون در کشور را کسب کرد گفت: با حضور بسیجیان در کنار بهداشت و درمان در انجام واکسیناسیون تجرب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفکر بسیجی موجب امیدافزایی است/ روحیه محرومیت زدایی بسیج در جامعه

تفکر بسیجی موجب امیدافزایی است/ روحیه محرومیت زدایی بسیج در جامعه